Let’s chat!
Heb je een vraag over één van de diensten die ik aanbied, wil je graag een samenwerking aangaan of wil je gewoon even hallo zeggen? Vul het contactformulier hieronder in en ik neem binnen drie werkdagen contant met je op.
Liever een kijkje nemen in mijn agenda en direct een afspraak inplannen? Dat kan!
Vul het contactformulier in
Contactgegevens
Bedrijfsnaam: Global Graphics
BTW-nummer: NL003523125B84
KvK-nummer: 81057822
E-mail: hallo@global-graphics.nl
Veelgestelde vragen
Strippenkaart
Hoe lang is een strippenkaart geldig?
Een strippenkaart, ongeacht hoeveel uur deze bevat, is tot een jaar na afgifte geldig.
Ontvang ik een fysieke strippenkaart?
Nee, met oog op duurzaamheid ontvang je geen fysieke strippenkaart. Alles gaat online.
Hoe gaat een strippenkaart in zijn werk?
Wanneer je een strippenkaart hebt afgenomen, is de kans groot dat je verschillende taken hebt die moeten gebeuren. Je geeft me een briefing over deze specifieke taken, waarna ik een inschatting maak hoeveel tijd me dit ongeveer gaat kosten. Nadat de taak is afgrond, geef ik je een update over de daadwerkelijke tijd die het heeft gekost. De gemaakte uren houd ik met een app bij, zodat we op de minuut weten hoeveel tijd het heeft gekost.
Waarvoor kan ik een strippenkaart inzetten?
Een strippenkaart is op veel verschillende manieren in te zetten. Bekijk deze pagina om meer te weten te komen over waarvoor je de strippenkaart precies kunt inzetten.
Nog vragen? Neemt contact met me op door het contactformulier in te vullen of te mailen naar hallo@global-graphics.nl.
Hoeveel kost een strippenkaart?
Ik bied momenteel drie verschillende strippenkaarten aan. Een strippenkaart van 10, 15 of 20 uur, welke allemaal een jaar geldig zijn. Wil je weten welk prijskaartje hieraan hangt? Ga naar deze pagina.
Betaling
Dien ik een aanbetaling te doen?
Bij akkoord op de offerte dient er altijd een aanbetaling gedaan te worden van 50%. Deze dient te zijn voldaan voordat ik start met de werkzaamheden.
Betaal je in termijnen? Dan doe je een aanbetaling van 25% (je eerste termijn).
Is het mogelijk om in termijnen te betalen?
Het is mogelijk om in termijnen te betalen. Hier zit een kleine meerprijs aan verbonden in verband met de administratie die hiervoor moet worden geregeld, maar op die manier kun je wél in 4 termijnen betalen.
Onderhoud
Hoe zit het met de facturatie voor de onderhoudsabonnementen?
Je kunt ervoor kiezen om het onderhoudsabonnement jaarlijks te laten factureren, maar normaalgesproken factureer ik per kwartaal. Het abonnement is dan ook per kwartaal opzegbaar.
Wat als de website niet door Global Graphics is gemaakt?
Ook dan is het gewoon mogelijk om een onderhoudsabonnement af te nemen. Het kan wel zijn dat ik vooraf een kijkje neem in de backend van de website om te achterhalen hoeveel plugins de website bevat en welke plugins dit precies zijn.
Welk onderhoudsabonnement raad je aan?
Dat hangt volledig af van de ingewikkeldheid van de website en het aantal plugins dat de website bevat. Als er veel plugins gebruikt worden die niet vaak gebruikt worden en niet met elkaar getest zijn, dan is de kans groot dat er regelmatig “problemen” ontstaan binnen je website. Dan raad ik altijd aan om voor het extended onderhoudsabonnement te gaan.
Heb je een basis website met niet te veel gekkigheden, dan heb je aan het basis onderhoudsabonnement voldoende. We kunnen altijd eens (video)bellen zodat we samen een kijkje kunnen nemen welk abonnement het beste bij je past.
Niet gevonden wat je zocht?
Vul het contactformulier hierboven in, stuur een mailtje naar hallo@global-graphics.nl of stuur me een berichtje via mijn socials.